Hot water beach en Waitomo - Reisverslag uit Hot Water Beach, Nieuw Zeeland van Marvin Beers - WaarBenJij.nu Hot water beach en Waitomo - Reisverslag uit Hot Water Beach, Nieuw Zeeland van Marvin Beers - WaarBenJij.nu

Hot water beach en Waitomo

Blijf op de hoogte en volg Marvin

12 December 2014 | Nieuw Zeeland, Hot Water Beach

Lieve mensen vanaf dit verhaal en bij elk verslag zal ik het melden dat de foto's van me reis in geselecteerde albums op mijn FACEBOOK komen te staan: https://www.facebook.com/marvin.beers.1

*Dit omdat ik hier op dit blog maar maximaal 150 foto's kan uploaden.*

Om 7u s'ochtends sta ik alweer gepakt en wel op de bus te wachten naar Hot Water Beach. Er staan een man of tien en we praten gezellig wat bij over reizen en plannen. We hebben een leuk groepje zo en dat beloofd goeds voor de trip naar het zuiden. We hebben een hoop lol onder weg en de verhalen barsten los op deze manier mixt de groep goed en iedereen zit overal met elkaar te lullen en of muziek te luisteren. We hebben helaas een paar Engelse popjes die niets willen dan elkaar, nagellak en aandacht van iedereen... komt niets anders uit dan Oh My God, Seriously, No Way en Oh Realy??? Daar moeten we natuurlijk sollen en dat vinden velen van ons, minimaal een modderbad ofzo! Onderweg verteld Mac de buschauffeur van alles hot water beach hoe het water zo warm is en wat er nog meer te zien is. Onder water in de zee is nog een licht actieve vulkaan. En omdat er onder de grond door de kanalen nog lava stroomt op 450 diepte warmt het grond water op. Soms spuit er random ergens stoom of warm water uit de grond. Als je een gat graaft stroomt er water in van 40-90graden hangt van de plek af waar je graaft. Het was eerst een mooi verhaal waarbij je gedachtes creëert maar toen we eenmaal aan het graven waren op het strand stroomde er heet water in het gat waar je niet eens in kon staan. Door wat zee water in de kuil te laten lopen hadden we 35-45 graden water en groeve we een soort hot tub aan het strand haha. Door dat het water opwarmt heb je grote kans dat in de zee veel jonge zoog vissen te zien zijn die hun eerste jaar daar door brengen zoals dolfijnen, orka's en walvissen.

Waitomo 14-12-2014

Dit is de plek om eens flink ruig te doen! Black Water Rafting is een bedrijf waarbij je de grotten en dieptes van het Noord Eiland in kan gaan. Met een wetsuit ga je door ondergrondse kanalen, rivieren en beklim je watervallen. Je gaat abseilen langs wanden die duizenden jaren oud druipsteen zijn en langs de wanden van de grotten weer omhoog klimt. Helaas door me tattoo kan ik geen wetsuit aan en moet ik deze fun een andere keer doen, misschien op me terug weg.

  • 31 December 2014 - 12:44

    Mamsje:

    Ha schatje,
    Oei jammer dat je dat niet hebt kunnen doen! Lijkt me best spectaculair. Zorg dat je geld overhoud om dit nog een keertje te beleven.
    Inmiddels ben ik weer helemaal op de hoogte en is het bij jou al weer ruimschoots 1 januari 2015. Miijn glas is leeg. Het is zelden dat ik zo vroeg aan de alcohol zit, maar vond het zonde om het te laten staan, dan valt het dood he! Ik ben super nieuwsgierig hoe je oud en nieuw down under is geweest. Wij houden het hier sober, met shushi, appelflappen, gebakken pisang en indische pasteitjes met z'n tweeen vuurwerk kijken op de tv hahahaha. Miss you!!! Snif snif!!!
    Groetjes knuffels en tot de volgende reeks van verhalen.
    Mams

  • 03 Januari 2015 - 18:36

    Zus:

    Jammer van raften zeker moet je dat nog keer doen klinkt echt tw gek!!
    En wat gaaf lekker eigen hottub maken op het strand, appart hoor dat water
    zo warm is maar wel logisch met die vulkaan er onder! Heb je nog kleine dolfijnen
    Of andere zoogdierwn gezien?

    Enjoy kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hot Water Beach

Marvin

Dit is een reis waar ik en velen anderen van dromen (droomde)!! Via Dubai, Thailand, Australië en Nieuw Zeeland komt deze reis tot stand. Op dit blog zal ik beetje bij beetje mijn reis aan jullie laten zien en een beetje mee te laten snoepen van al het moois buiten Europa!

Actief sinds 08 Nov. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 12950

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 27 Februari 2015

Hoofdbestemming Nieuw Zeeland!

08 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 30 November 2014

Door reis Australie, Sydney

12 November 2014 - 26 November 2014

Door reis Thailand

07 November 2014 - 11 November 2014

Mijn eerste reis naar Dubai

Landen bezocht: