Pahia rustig maar toch niet zo rustig :D - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Marvin Beers - WaarBenJij.nu Pahia rustig maar toch niet zo rustig :D - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Marvin Beers - WaarBenJij.nu

Pahia rustig maar toch niet zo rustig :D

Blijf op de hoogte en volg Marvin

07 December 2014 | Nieuw Zeeland, Pahia

Lieve mensen vanaf dit verhaal en bij elk verslag zal ik het melden dat de foto's van me reis in geselecteerde albums op mijn FACEBOOK komen te staan: https://www.facebook.com/marvin.beers.1

*Dit omdat ik hier op dit blog maar maximaal 150 foto's kan uploaden.*

Na mijn super mooie Cliffs and Caves tocht door de Bay of Islands heb ik een dagje rust genomen. Ik besluit met wat lui op het strand te hangen. Het is erg gek voor mij want als ik er over na denk is het December en lig met 27graden op het strand en jullie hebben kou en natte sneeuw. Het uitzicht vanaf het strand is gewoon weg gruwelijk echt super gaaf. Stel je even voor: een wit zandstrand en ik lig vlak aan het water van een baai aan de zee met eilandjes in verschillende grote verspreidt door de baai. Deze natuurverschijning met bergen en heuvels vol groen siert dus mijn horizon.

S'avonds hebben we met ze allen een bbq. Er stond een rij door de hele bar over het terras dus ik dacht dat moet goed zijn! Toen ik eindelijk bij de bbq aankwam werd echter me eetlust verpest. Niet alleen door dikke grote ongewassen Olga met der bbq knijper maar van de te door gebakken zwarte biefstuk en koude ongebakken maar gelukkig voor gekookte kippenworst. Ze had geen idee van bbq'en of überhaupt verstand van de keuken. Toen ik de bbq verschrikking tot me liet zinken kwam ik bij de salade tafel waaat... eeeen... verschrikking was dat zeg. Hoe ken je nou een salade verpesten, serieus wat voor randdebiel krijgt het voor elkaar voorbereidde salades van de suup te verkrachten. Hele fles dressing bij de sla en een fles azijn in de ander, sla dreef er in! Hete peper en kaneel (veeels te veeel) bij de tonijn salade. Ook het brood stond de hele dag al buiten en was zo taai als kauwgom pulk op een stationsvloer.

Na me eerste en laatste bbq ervaring met Kiwi gaan we met ze alle in de bar dansen. De Engelsen gaan zitten en bier drinken (erg saai). Dus ik voeg me bij een aantal dansende mongolen met epileptische aanvallen en andere buiten-rytmische dans moves. Het was echt ongelofelijk om te zien dat er mensen waren die het presteerde buiten de maat te dansen, en hun bewegingen waren ongekend. Na een paar uur flink debiel doen ontmoeten we een paar nieuwe mensen. Na sluit riep ik buiten: 'Who is in for SKINNY DIPPING!?!?!?” man of 10 riepen meteen YEAH! En we rennen naar het strandje aan het einde van de straat. Het regent en het water was ijskoud! We spetteren, gieren van het lachen en stoeien om de lol er in te houden. Ik denk dat als een nuchter iemand het vanaf de kant had bekeken dachten ze zeker dat er een wild water orgie aan de gang was hahaha. Dan opeens drijft er een bootje in de verte. Met ze alle rennen we er heen alsof 10 naakte vikingen een boot enteren. Maar er blijken mensen in te zitten en die springen er geschrokken uit en slepen hem aan de kant. Na een korte uitleg van onze avond begrijpen ze het en lachen we er allemaal om. We pakken onze kleren en lopen terug naar het hostel. Het hostel heeft een hot tub en een klein zwembad dus daar gaan we even op warmen. De helft gaat slapen maar Lee, Kirren, Engelse en een Hollandse meid gaan mee de hot tub in. We hebben de grootste lol en een paar drinkende lui op de veranda van de 1ste verdieping kijken op ons neer. De dames gillen en gieren en we probeerde ze stil te houden maar hun gelach schaterde over het hele terrein. In eens springen de twee Engelse gasten het bad uit iedere een kant op. De dames en ik hebben niet echt door wat er is en blijven vrolijk zitten (en eerlijk gezegd ging er iets anders door mijn hoofd nu ik alleen was met hun twee) en lachen er om. Dan voel ik een hand op me schouder en denk dat het Lee is die zich bedacht heeft en zeg: 'Oi mate join in its getting hot in here!' en krijg als antwoord: ' Get out of my focking pool befor i'll kick you out off my focking hostel!' Staat dus die hostel eigenaar achter me, i.p.v. Dat die chagrijnige ouwe knakker ze veren eens los gooit. Ik schrok zo erg dat ik de zelfde manoeuvre als de Lee en Kirren uithaalde en ik vloog als bad-man over de heg heen. In mijn waas bedacht ik me dat als ik gewoon normaal doe en me excuus aan bied er vast niets aan de hand is. Dus ik loop rustig naar de eigenaar toe en steek me hand uit en zeg: 'sorry bro but i didn't mean it to be like this..' en daar sta ik dan op het pleintje in vol ligt in me blote fluit met me hand uitgestoken naar de hostel eigenaar. Die gasten die op de veranda zaten gierde van het lachen. Dan sluipen Lee en Kirren in eens achter de manager langs hun kamer in en ik vlucht me zelf er gauw achter aan. In de kamer beginne we kei hard te lachen en daar staan we dan als drie naakte tieners die wat geflikt hebben. Dan horen we opeens JJ achter ons die vraagt wat we naakt in de kamer staan te lachen en vertellen het hele gebeuren. We lachen er weer om en dan horen we een dames stem uit een onder bed komen: 'Marvin are you there? en we kijken en het is een van de Zweedse dames Mimi haha JJ had dus ook een leuke avond haha. Ze zegt: 'I have never seen so manny penisses befor haha!' we drogen ons af en gaan naar bed. Was weer een avondje vol avontuur.

  • 31 December 2014 - 12:24

    Mamsje:

    Hai moppie,
    hahahaha. Werkelijk te gek voor woorden. Dat kan alleen Marvin Beers overkomen..... Goed dat je niet preuts bent opgevoed!
    Knuf
    Mams

  • 03 Januari 2015 - 18:46

    Zus:

    HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Pahia

Marvin

Dit is een reis waar ik en velen anderen van dromen (droomde)!! Via Dubai, Thailand, Australië en Nieuw Zeeland komt deze reis tot stand. Op dit blog zal ik beetje bij beetje mijn reis aan jullie laten zien en een beetje mee te laten snoepen van al het moois buiten Europa!

Actief sinds 08 Nov. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 12943

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 27 Februari 2015

Hoofdbestemming Nieuw Zeeland!

08 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 30 November 2014

Door reis Australie, Sydney

12 November 2014 - 26 November 2014

Door reis Thailand

07 November 2014 - 11 November 2014

Mijn eerste reis naar Dubai

Landen bezocht: