Extra Ko Tao geboekt - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Marvin Beers - WaarBenJij.nu Extra Ko Tao geboekt - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Marvin Beers - WaarBenJij.nu

Extra Ko Tao geboekt

Blijf op de hoogte en volg Marvin

18 November 2014 | Thailand, Ko Tao

Na mijn verschrikkelijke blunder avond neem ik afscheid van me 2 Canadese vriendinnen. Ik neem hun advies aan om een Thaise massage te nemen tegen de stijve rug. Ik heb er nog geen genomen puur het feit dat ik geen zin heb in een opgedrongen happy end... Met tegenzin zoek ik met pijn in me reet en een stijve rug naar een net uitziende en klant gevulde massage salon. Ik wordt door een vrouwtje geroepen bij der te komen. Het is een salon in de hoofdstraat waar ook me hotel aan kruist dus moet wel ok zijn. Ik loop er armoedig heen en wil eerst wat info over de prijs en opties maar krijg geen gesprek. De dame sleurt me mee naar binnen en tussen haar "thaise" gebabbel zegt ze: "Oh i saw you wakking, i tinking he party-party now fuck up velly bad.." Ik geloofde me oren niet, hier zijn veel engelsen geweest zo te horen hahaha. Dit waren haar woorden exact tot in herhaling. Ze vraagt: "what did you do sir??" Dus ik leg het uit en werd neer ge legd op het bedje en ze trok me kleren uit. Alle gasten lachen me uit en kijken hoe ik kreunend en steunend me plekje zoek. De vrouw zegt:"Now no takking, go down.. tank me lateh". Er komt een oudere dame die mij gaat behandelen, het zag er al vertrouwder uit dan ik dacht. Met veel pijn en gekreun wordt ik 'LETTERLIJK" uit elkaar getrokken en gekraakt. De oude dame springt, danst en weet ik veel wat ze allemaal met me uitspookt op me rug! Ik kraak als een oud ten ondergaand VOC schip. na een 40-45min klimt ze van me af en kan me weer beter bewegen, wel met nog pijn in me onderrug. De oude dame schreeuw: "nooo, no go down! U fuk up my massage! No yet finished." Nog 1 klant is er over en die zit lachende toe te kijken in een stoel. Na me verhaal over me avond blijft hij even zitten om toe te kijken hoe ik verder wordt mishandelt. Ik moet zitten in kleermakers zit met me handen op me hoofd. Na wat thais gefluister hoor ik ok..? ok...? en ze wringt haar armen door de openingen van me armen en pakt me polsen vast, gaat vervolgens op me heupen staan en tordeerd me als een wokkel 'KRAAAAAK"!! Waow Wat The Fak! Ze legd me armen naast me neer en gaat achter me zitten en knieen tegen me rug. ze zegt: "Breath in, Breath out"! En hoppa KRAAAK trekt me even achter over. Ik mag zelf overeind komen en zevraagt hoe ik me voel? Wat een verrijking en verlichting zeg... kon hele dag niets doen alles deedt zeer en ik heb (zo goed als) nergens meer last van. Wat nou dokter en fysio haha gewoon massage nemen als je wat heb. Ik moet even bijkomen van deze hele sessie. De jongen komt naar me toe en steld zich voor: "Ey mate, it's me Mattew from the beach party last night? Can't remember me? You where with two Canadian ladies. We did the crazy fire limbo together and other crazy stuff like the 4meter jump in the pool...? Na deze leuke opheldering dringt het door ja dit was inderdaad gek ik heb de hele avond met hem gedolt. Hij vraagt wat me plannen zijn en of ik nog even blijf. Ik besluit nog 2 dagen hostel te boeken want ik wil nog even een gekke avond die ik me wel kan herrineren zonder blessures als het kan. Na het vinden van me nieuwe hostel even verder op begint het te stormen als een gek! Het gaat helemaal los, niet normaal. Straten veranderen in rivieren en keiharde windstoten en bliksem geven extra sfeer aan de storm. Het gaat de rest van de dag helemaal los helaas. Ik besluit lekker op me nest te liggen en morgen weer een dag.

  • 28 November 2014 - 13:16

    Mams:

    Hai lievie,

    Ik worstel me even door je nederlandse taal heen .... en de engelse hahahaha. Je kunt nare dingen nog leuk brengen. Hoop dat het een stukje beter gaat met je rug. Ik heb de OHRA gebeld en je mag gewoon naar een dokter of ziekenhuis hoor als het te erg wordt. Alleen kans dat je even zelf de rekening moet betalen met je cc. Maar die vraag ik dan wel meteen terug. Die massage zal niets worden als je geen rekening hebt. Maar ach als je er baat bij hebt gehad. Inmiddels ben je al weer een tijd je op pad. Geniet ervan. Af en toe misschien wat minder drinken??!!! Hahaha, dan maak je alles wat bewuster mee.
    Dikke knuffels van je mamsje

  • 28 November 2014 - 17:11

    Ellen:

    Hi Marvin ,

  • 28 November 2014 - 17:14

    Ellen:


    Leuk hoe jij je avonturen beschrijft en fijn ,dat je baat hebt gehad met de massages .

    Opa en ik hebben ons ook een keer onderhanden laten nemen in Thailand en achteraf erg gelachen .

    Allemaal fantastische ervaringen ! Blijf genieten ,liefs Ellen

    Opa is hier en geeft je veel liefs en de groeten uit Zandvoort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marvin

Dit is een reis waar ik en velen anderen van dromen (droomde)!! Via Dubai, Thailand, Australië en Nieuw Zeeland komt deze reis tot stand. Op dit blog zal ik beetje bij beetje mijn reis aan jullie laten zien en een beetje mee te laten snoepen van al het moois buiten Europa!

Actief sinds 08 Nov. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 12937

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 27 Februari 2015

Hoofdbestemming Nieuw Zeeland!

08 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 30 November 2014

Door reis Australie, Sydney

12 November 2014 - 26 November 2014

Door reis Thailand

07 November 2014 - 11 November 2014

Mijn eerste reis naar Dubai

Landen bezocht: