Laatste dag en vertrek uit Dubai - Reisverslag uit Al Karama, Verenigde Arabische Emiraten van Marvin Beers - WaarBenJij.nu Laatste dag en vertrek uit Dubai - Reisverslag uit Al Karama, Verenigde Arabische Emiraten van Marvin Beers - WaarBenJij.nu

Laatste dag en vertrek uit Dubai

Blijf op de hoogte en volg Marvin

11 November 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Al Karama

Vandaag begon lekker, normaal maken ze de kamers schoon tussen 10-11u op mijn verdieping. Ondanks mijn nog vroege ontbijt kwam ik terug in een schone en opgeruimde kamer. En had mijn camera kaartje op het nachtkastje laten liggen en die was dus pleite... Weer wat geleerd meteen opruimen wat je niet gebruikt. Wijze les die me broertje na verteld wordt hahahaha. Gelukkig waren de Congiërge zo aardig de stofzuigerzak open te knippen en me kaartje werd terug gevonden xD!

Na deze 'rommelige' ochtend kon ik pas om 11u opweg naar me laatste bezigheid The Dubai Creek Tour! Een boottocht van ongeveer 2u in de zon de hotspots van Dubai bekijken. Na 1 uur lopen (bijna daar) kwam ik er achter dat ik dat ene kaartje in vluchtigheid in me grote tas had gedaan... Ik moet dus 1u terug lopen en weer een uur om te komen waar ik nu sta!?!? Ik kon me zelf wel slaan hahaha. om 14.00 kom ik aan er staat een info bord met tijden van de tour en 14.30 gaat er weer 1. Met dit heerlijke weer weet ik me wel tot een chill-modus te brengen. Na 20min is het nogal stil op de pier, verwachte wel wat mensen. Ik vroeg dus aan een local of de boot wel vertrekt van hier? "No Sir, no boot tour gher... over there!" (overkant van het water) Ik sta dus aan de verkeerde kant van het water was iets... nieuws. De man bood aan 30 AEB voor 30sec varen, no way! 1 AED kan je boot-taxi pakken dus loop de pier af opzoek naar een boot-taxi. Bij de boot taxi ontdek ik het volgende: Er is alleen een tour voor mensen die de BIG BUS TOUR TICKET hebben... zo niet kan je op een crappy stomme boot 40min heen en terug varen voor 50 AED. Dus heb 2u extra heen en weer gelopen en 20min gewacht voor lucht. Ik besluit deze laatste dag lekker af te sluiten in de zon naast een ijskraampje DE MASSOL!!! ;)

Nieuw motto: "Some times you got to enjoy the little things"

  • 18 November 2014 - 19:35

    Mamma:

    Hai Schatje,
    Dom hoor! wij hadden ook geen big-bus-tour ticket en konden ook gewoon een Creektripje maken.
    Jammer, want het is wel nice om te zien. Ach nu heb je lekker gechilled bij het ijskraampje haha.
    Knuf Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Al Karama

Marvin

Dit is een reis waar ik en velen anderen van dromen (droomde)!! Via Dubai, Thailand, Australië en Nieuw Zeeland komt deze reis tot stand. Op dit blog zal ik beetje bij beetje mijn reis aan jullie laten zien en een beetje mee te laten snoepen van al het moois buiten Europa!

Actief sinds 08 Nov. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 12935

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 27 Februari 2015

Hoofdbestemming Nieuw Zeeland!

08 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 30 November 2014

Door reis Australie, Sydney

12 November 2014 - 26 November 2014

Door reis Thailand

07 November 2014 - 11 November 2014

Mijn eerste reis naar Dubai

Landen bezocht: