Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marvin Beers - WaarBenJij.nu Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marvin Beers - WaarBenJij.nu

Aankomst in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Marvin

12 November 2014 | Thailand, Bangkok

Wel wat grappigs meegemaakt in het vliegtuig. Ik weet dat ik hard kan lachen en praat tegen films (zoals bijv. als iemand een huis in gaat waar een moordenaar zit en ze zegt: hello, anny one there?? roep ik: haha dom wijf als of hij zegt ja ik zit hier!) Dus dat ervaarde de mede passagiers dus in het vliegtuig. Iedereen moest wel lachen ik kreeg het pas heel laat door. Toen ik zag dat heel veel schermen de zelfde film opeens keken en een Indiër me aansprak: U funny talks haha and good movie promoter. hahaha toen dacht ik wel ff: Oh shit wat heb ik allemaal gezegt... XD

Bij aankomst in Thailand was het eerste dat me opviel het warmte graad verschil. Dubai is 30-32 graden droog en wel warm maar je kan het goed hebben, Thailand is 32-35 graden maar hoge lucht vochtigheid. Warm maar super klam en zweet breekt me uit! Ik heb me meteen laten ompraten door een interne vliegmaatschappij samen met een groep reizigers een ticket naar het zuiden geboekt voor maar 80,- ongeveer. Vliegen, taxi naar de pier en de boot naar Ko Tao. Ik krijg een taxi... niet normaal deze kerel is bijna blind en zo doof als een kwartel! Hier rijden men links, rechts, op de vluchtstrook en tussen in (tussen in: als er een auto op de vluchtstrook en een er naast ruimte creëren) Niet normaal geen snelheids limiet en/of regels hahaha gekkenwerk.

Na deze dodenmans rit kom ik aan in het hotel en super sweeeet!! Heel schoon, mooi strak en goed gelegen qua liggen van centrum en vliegveld. Ik heb een kaart gehaald en na het eten van heerlijk thaise rijst met zeevruchten op naar het park. Dit park is zoals Steve Erwin zou zeggen AAAAMAAAAZIIIIINNNNGGG!!!! Zo mooi, relaxt hangt echt een ZEN! Buiten het park is een chaos maar hier is iedereen vet relaxt en nog aardiger. Het is het kleinste park maar nog giga groot, denk hals fondelpark. Overal schattige tempeltjes en leipe varanen (soort giga hagedis). Ik zou nu al niet meer weg willen hier het begint al top!

  • 13 November 2014 - 21:25

    Mamma:

    Hai lievie,
    En jij zegt altijd wat over je zusje hahaha bij het film kijken. Je hebt inmiddel al weer eea meegemaakt in Thailand. Nu op naar de eilanden. Moet echt heeeeel mooi zijn daar. Ben benieuwd naar je foto's en wat je ervan vindt.
    grt en knuffel he van je mamsje

  • 16 November 2014 - 19:01

    Oma Els:

    He lieve Marvin, hoe bevalt het allemaal daar. Leuke foto's.
    Je hebt in de korte tijd al wel e.e.a. meegemaakt zeg. Je hebt al lekker thais gegeten, was het net zo lekker als in het restaurantje Hua Hin in Rotterdam?
    Mooi he Thailand het is al weer 8 jr geleden dat ik een rondreis maakt daar voor 3 weken, maar is wel mijn lievelingsland geworden.
    Geniet ze nog lieverd en dikke kus oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marvin

Dit is een reis waar ik en velen anderen van dromen (droomde)!! Via Dubai, Thailand, Australië en Nieuw Zeeland komt deze reis tot stand. Op dit blog zal ik beetje bij beetje mijn reis aan jullie laten zien en een beetje mee te laten snoepen van al het moois buiten Europa!

Actief sinds 08 Nov. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 12939

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 27 Februari 2015

Hoofdbestemming Nieuw Zeeland!

08 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 November 2014 - 30 November 2014

Door reis Australie, Sydney

12 November 2014 - 26 November 2014

Door reis Thailand

07 November 2014 - 11 November 2014

Mijn eerste reis naar Dubai

Landen bezocht: